Spel och kläder

Tja.
Imorse vaknade jag 7 för att åka med min bror till skolan.
När jag gjort det satte jag mig direkt vid Super Mario Galaxy, som lovat.
Kan ha suttit där i ungefär 2-3 timmar, och sen satte jag mig vid datorn. Då jag insåg att jag skulle rensa bland mina kläder för att hitta saker att bytlåna med mina vänner. :) hittade en del saker, som någon av dem ska få låna, och så ska jag få låna saker av dem.
Smart sätt. Hoppas bara att de VILL låna några av de kläderna jag är villig att låna ut. :P

Så det är det jag gjort...
och snart ska jag åka till skolan. Måste sticka hemifrån vid 13.35.

Så jag borde göra mig i ordning. :)
Skriver mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0