Tatueringen utan plast. :P

Yo.
Har inte hunnit skriva på hela dagen, så nu kommer nog massa inlägg på varandra... BEWARE!
Tänkte till att börja med visa ungefär hur tatueringen ser ut på riktigt. :P
Man ser ju fortfarande inte exakt, eftersom de är svårt att fota den själv och så... men ändå.
Den e najs.
Nu i efterhand märker jag massor av fler färgskiftningar som jag diggar hårt. :)

   



Det känns fortfarande helt sjukt att den sitter där PERMANENT på min hud...
Det känns typ som om jag ritat den på mig själv, vilket egentligen är fysiskt omöjligt, men det känns så ändå...
Den har inte trillat av än, så jag antar att det är på riktigt ändå. :P

Det glansiga och kladdiga ni ser på typ alla bilder är vaselin...
tvättar och smörjer lite då och då så den ska läka så fint som möjligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0