The snö and I are going on strong...

Yoes!
Idag har det, som ni kanske vet, snöat hela dagen igen. :)
Fiint på marken, och finns ingen större risk för att faktiskt göra illa sig om man ramlar omkull.
Har varit ute i snön med mina syskon och hunden idag igen också, med massor av kläder på mig...
 haha, vi knuffade omkull varandra i snön, och det gjorde inte ens det minsta ont. :D
ÄLSKAR SNÖN! <3

Dagen har annars varit rätt bra, hade redovisning av parafrasen i bild och form först, och jag fick MVG- på den. NAJS!
Sedan hade vi religion, och kollade på en film om hinuismen. 
Somnade bigtime... och det var sköööönt.
Och så hade vi brandövning :/ helt onödigt, bara gick ut och ställde oss huller om buller för att sedan gå därifrån igen.

Just nu kollar jag på Simpsons, sen ska jag...
Vet inte.

Skriver mer senare iaf.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0