The things I do for my mother...

Hej.
Jag vaknade vid typ kvart över 7, hade försovit mig.
En kvart att göra sig i ordning på, satte på mig kläder, åt en snabb frukost, eoch sen var jag tvungen att åka med lillebror till skolan.
Där var man framme vid 8, och sen hade jag ingenting att göra i 40 minuter, så jag satt på tunnelbanestationen och läste arbetsmiljö och säkerhet...
Klockan 9 kunde jag komma hit, hem till A, så åkte hit och nu är jag här.
Börjar inte förrän 09.40.

Jag säger då det... Sakerna jag gör för min kära moder.
Men hon fick lite dåligt samvete och sa att hon skulle gå ut med hunden 2 ggr idag, och så fick jag en hundralapp med mig. :)

Jaha... nu ska vi vänta här tills vi börjar, och sen kommer den längsta dagen på hela veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0