Thursday going on friday...

Tja!
Ja, det är faktiskt sant, det är fredag imorn.
Såå najs.
Veckorna går extremt snabbt just nu. Galet.
Ikväll har jag en del att göra...
Har 2 bild och form-läxor till imorgon, "Androgyn" och "låst", och dessutom ska jag ta med mig material till assemblaget jag ska göra på bild och form-lektionen. (Assemblage är när man tar föremål som redan finns och sätter ihop dem till konst). Så idag har jag köpt lite grejer jag behöver. bl.a en barbiedocka... höhö.
Ni får se sen. ;)

Dagen har annars varit helt okej, dock började den med ett missnöje. fick tillbaka matteprovet, och fick G. visst, det är ju bra, men jag hade ju trott att jag skulle få mer. Så nu måste jag verkligen satsa på nationella om jag vill ha VG i betyg... :/ ORKAR INTE. Men vill inte ha G i nåt ämne... 
Sen fortsatte det väl bra, med historia och nutida konst. och så åkte jag ju in till skanstull för att kolla efter barbiedockan och en kedja, hittade dockan på br för 60 spänn, och sen ett kedjehalsband på ur och penn för 20. 
Efter det hade jag lite tid att döda, för jag skulle hämta lillebror, så jag gick runt lite, och hittade en present till min lillasyster som fyller år snart. tänker inte skriva vad jag köpte eftersom jag vet att hon läser här ibland. ;P :)
Men i alla fall. Åkte och hämtade bror, åkte hem, gjorde pizza och åt den... GOOOD. ut med vovve och sen chill vid tv och dator. 

Kollar simpsons. Sen ska jag sätta igång med mina läxor, så kan ni få se vad jag gjorde sen kanske... :)

Skriver mer senare.  <3  

Försökte lägga upp en rolig bild här, men allt verkar knäppt just nu så det funkar inte...
Senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0