Torsdag

Dagen började med matteprov, och jag blevsjukt nervös när jag såg de allra första frågorna, eftersom de ska vara de lättaste... Var inte alls säker på om jag gjorde rätt eller inte.
Men på andra delen av provet kändes det som det gick bättre. och hann precis skriva klart provet, satt kvar sist av alla. vilket jag typ aldrig brukar göra, så det var lite knasigt...
Men ja. Kan ha gått hur som helst egentligen, och jag är nyfiken på att få veta hur det gick...
Sen hade vi historia, med ett litet läxförhör som var rätt lätt, och sen nutida konst, då vi såg klart på den knäppa filmen... :S
Sista lektionen var Svenska, då vi fick papprena inför nationella provet i tal. USCH! Hatar tal... men nu har vi i alla fall intressanta frågor att utgå ifrån, vilket nog kommer göra det lite roligare och lättare.

Åkte hem, då jag hela vägen hade asont i magen... det kändes som om jag höll på att dö.
Så när jag kom hem la jag mig i sängen, och somnade. :P
Sov tills jag var tvungen att äta och gå ut med hunden, och efter det har jag bara chillat framför tv:n.

Kollar på Vänner just nu, skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0