Varför gäspar jag konstant?

Humm... Det KAN bero på att jag är trött...
Men i såna fall vore jag trött hela tiden, vilket jag inte borde vara eftersom jag får tillräckligt med sömn.
Eller så kan det vara för att jag anser att jag har ett tråkigt liv... Men det är det nog inte heller. haha. :P

Nej... Jag vet inte varför.
Jobbigt är det iaf.
Mina ögon blir ju vattenfyllda varje gång jag gäspar, så folk måste tro att jag typ är på väg att gråta nästan hela tiden. Och man vill ju inte gäspa så stort som jag gör inför folk... Så då vet de ju inte om att jag gäspar hela tiden.
Jobbigt. haha.
Vilket dilemma!

Nej... borde sova snart...
Stor dag imorgon.
Både "prov" och tatuering....


Ännu en bild från igår morse... Det var så fint. Men svårt att få på bild riktigt eftersom ljuset förflyttade sig om man gick närmare... :P haha.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0