What to do, what to do...

Har gjort mina läxor...
Har letat rävar...
Har kollat på film...

Så vad ska jag göra nu då?
Sova?
Näää...

Imorgon blir väl en sån där riktigt slapp dag antar jag... en söndag.
Inte för att idag inte varit slapp, men imorn blir nog slappare.
Om jag inte kommer på att jag har nåt prov nån gång snart... men det första provet jag kan komma på att vi har är på torsdag, så de e chill... inte.
Tror näästan att jag kan få MVG på det provet, men man ska inte hoppas på för mycket (det är liksom i MATTE).

Jag har fortfarande ett starkt craving efter pengar.


Bara för att jag försökte få det här till min profilbild typ 1000 ggr, men det gick inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0