Yoes.

Whippedihoo, fick sluta tidigare idag! :D
Skulle ju slutat kvart över 5 egentligen, men när vi kom till fotolektionen hade vi ingenting att göra, så vi tog ut vår kompledighet (vi måste gå på nån fotoutställning). Så jag åkte hem vid 3, och nu sitter jag här och mysier med datorn i knät i min sköna säng...

Vädret suger dock. Och jag måste nog gå ut med hunden i alla fall relativt snart... :/
Men jag är inte så trött som jag brukar vara när jag kommer hem på tisdagar.

Imorgon blir skönaste morgonen, börjar inte förrän vid 2 nångång, så jag kan chilla här hemma jäättelänge. :)


Ett foto jag tog på J på en fotolektion (vi skulle fota ute...)
Jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0