Ärligt... Vi åker på söndag.

Asså...
Det känns inte verkligt.
Alls.
Även om vi har köpt nästan allt nu och tagit fram alla kläder och väskor och sånt känns det in te verkligt.
ska vi verkligen göra det här?
är vi dumma i huvudet?
Affirmative.
Svar: ja.
Men egentligen inte...
Vi har ju tänkt på ALLT.

Var och handlade mat och sånt idag... 2 ggr till och med...
först efter skolan med A och J, och sen igen senare på kvällen med styvpappa...
tror jag har allt i matväg som jag kommer behöva iaf.

Sen ska jag åka in till stan efter skolan imorn och köpa de 2 sista grejerna, ett liggunderlag och ett par billiga, rätt tåliga skor...

Men seriöst... Söndag. det är sjukt ju.
Imorgon måste jag typ börja packa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0