Bus eller godis?


Det är halloween idag... Men det har jag inte märkt av nästan alls.
Det enda jag uppmärksammade om det var att jag hörde några barn skrika "bus eller godis?" till någon.
Inga barn har knackat på vår dörr.
Jag gick alltid bus eller godis när jag var liten skit.
Typ inga som gör det längre verkar det som... Lite tråkigt.

Så, om jag får svara på frågan "bus eller godis?"
Well, jag har redan fått godis, och nu är jag trött.
Snart vill jag ha lite bus.
Men just nu vill jag bara sova.
Även om det inte är så hemskt sent och jag får sova hur länge jag vill imorn, så vill jag sova nu.
NU.
För jag är trött.
Och när man är trött bör man sova.

Jag är så smart.
Nu somnar jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0