Dragen...

Tja.
Sitter just nu hemma hos min syyyster och är aningen dragen på min 18-årsdag.

dagen har varit najs.
så fort jag kom till skolan möttes jag av grattis och presenter (från A), bland annatb en tröja där det stod: "Jag fyller 18 idag!". den fick jag ha på miog hela dagen.
(om jag skriver lite konstigt är det på grunbd av ni vet vad...)

fick sluta lite tidgare idag, och åkte hem, ut medc hunden, och sen hem till syrran, där vi satt och drack och snackade skit i några timmar.
vid 22 åkte vi ut till stan och kolla lite barer, men inget drag riktigt (det är en TISDAG!), men vi satte oss på en liten bar iaf och tog en öl, och snacvkade lite mer skit...
sen åkteb vi hem igen, och nu itter jag här och har svårt att stava.
får se hur vaken jag är imorn,... ;P

Men iaf.
bilder och sånt kommer väl imorn.
tills dess: gonatt!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0