En kort visit...

... och jag är 2000 kronor rikare.
Men de pengarna försvinner snart. :)
Trodde min farfar skulle vara här längre, men de skulle åka tillbaka igen klockan 5, och innan det skulle de träffa Ingrids barnbarn också.
Så jag mötte bara upp dem och fick min present (pengarna) och så gav jag farfar presenterna jag gjort till honom, och sen åkte jag hem.

Åh, jag gick till skogskyrkogården! tog typ 20 minuter ungefär... i rask takt. verkligen.
jag trodde ju att jag skulle möta dem vid 12, men sen ringde de vid 11 och frågade om jag kunde komma så snabbt som möjligt, för de var på väg redan, och då hade bussen nyss gått, och den andra skulle inte gå förrän om en halvtimme, så jag gick istället.

Aja... nu ska jag väl chilla lite.
har ju tid att göra läxor kanske... KANSKE. får se.
kanske läser några av de alla papper vi har fått att läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0