Exakt 2 veckor.

Tills min efterlängtadeb 18-årsdag.
det känns nästan som igår jag klagade över att jag nyss fyllt 17 och att det var en korkad ålder.
Och nu är jag snart 18.
Det verkar som om jag är den enda som verkligen är jättepepp inför att bli 18... men jag är verkligen det.
det är så mycket som förändras.
man är myndig liksom... får gå ut på krogen, tatuera sig, inte behöva förälderns tillstånd att göra saker, få bättre jobb, och massor av saker liksom...
det är en slags frihetskänsla tycker jag.
men ändå lite läskigt... för nu blir det verkligen så att allt ansvar ligger på just mig.
 jag är inte liten längre när jag är myndig...

men mest är det positiva tankar som snurrar i mitt huvud när jag tänker på min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0