Experiment med bilder...

Hmm...
Läste nyss i nån artikel: "ingen bild, inget inlägg"... att det tydligen BARA var bilderna som lockade läsare... så jag får testa.
Minst en bild per inlägg.
MINST.
I... kanske en vecka?
och så får vi se om det ger resultat...

Jag älskar ju att fota och visa mina grejer, men jag älskar även att skriva... och jag förstår mig inte riktigt på logiken i att ha en blogg om man inte kan skriva någonting vettigt utan en bild att utgå ifrån...
men det kanske bara är jag?

jag tycker att en blogg ska handla om att uttrycka sig hur man vill, vare sig det är i skrift, i bilder, eller vad som helst...
jaja.
jag ska ge det ett försök.

med start nu:


kissen sover i min stora säng om nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0