Födelsedagsfirande.

Ja, och nu till något lite mer glatt än det förra inlägget...
Vi firade ju mig idag ju! :D
kom hem vid 4 ungefär, och hjälpte till att fixa lite, gick ut med hunden och så, och sen började vi fira mig vid 6.
Åt good mat, och blev asmätt.
så fick jag mina kort och min present (min fina mp3!), samt ett comviq kompis så jag kan ringa hem varje dag på resan. :)
Sen spelade vi lite spel, och sen försökte jag trycka i mig lite godis och rulltårta.
de var så goda, de fina tårtorna min lillasyster gjorde, men jag var fortfarande jättemätt... ska trycka i mig dem imorn istället! :D och det blev inte ens någon marängswiss, så det får jag också äta imorn... bunkra upp med massa onyttigheter i kroppen innan resan. :P
storasyrran hade köpt fejk-skumpa. hehe, lite bubbly sådär.
men jag var inte så sugen på det heller... drack typ en klunk iaf. rätt gott.
Åh, jag hade velat varit ashungrig idag hela dagen, så jag hade kunnat uppskattat alla gottigheter mer... :(

så satt vi och pratade en del, och sen kollade vi på wedding crashers på tv. :D asnajs film. hehe.
och nu sitter jag och väntar på att mina filmer ska föras över på mp3:n... tar lite tid, för den måste konvertera formatet och grejer innan den kan föra över filerna. men ja.

nu ska jag kolla på fotona jag tog idag!
skriver mer senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0