Foton

    

Jag älskar att bara gå ut och fota...
Det är så roligt, för jag går ju ut med både hund och katt i skogen, och de springer lösa efter mig.
När jag går med min kamera och fotar bara går jag, lite hur som helst, lite varstans...
Tänker inte riktigt på nåt annat än att just fota.
Sen efteråt kommer jag på att det var en ganska knasig väg jag tog... haha. :P
Men jag älskar det bara.


Jag lägger upp bilderna i miniatyrbilder dels för att jag inte orkar sätta mitt namn på allt, och det här gör det mycket svårare att kopiera bilderna, plus att det blir väldigt mycket om man lägger upp alla i stora bilder...

Men ni vet att om ni klickar på bilden blir den ju större. :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0