Fredag, en fredag.

Jag har gjort saker idag...
Som vanligt.
Inget så intressant just idag. Bara pluggat, blivit "pro" i wii boxning, spelat "the sims 2" (herregud vad länge sen det var sist!), och kollat på film och käkat godis.
Vi såg "Shooter".
Den var väl helt okej, för att vara actionfilm.
Egentligen tycker jag inte så mycket om actionfilmer, när de in te har nån större betydelse eller så...
Bara "pang pang, nu dödar jag massor av människor och det gör mig cool" oftast. 
Den här hade väl nåt slags bakomliggande, djupare tema... men det tyckte jag var lite svårgreppat. 
Det kanske var bara just idag. 

Har fotat lite idag också... Ska nog visa nån bild här sen iaf... kanske fler. beroende på hur många som enligt mig är värda att visas. 
Men jag måste radera några av dem från kameran innan jag laddar upp dem bara. 
Blir så jobbigt med massa onödiga bilder, vilket jag redan har på min dator och måste rensa bort, som sagt... 

Nu kände jag för att bara välja en bild helt på måfå ur mitt stora bildarkiv, och lägga upp den här. så jag gör det (om det nu inte är en bild jag inte vill visa, i vilket fall jag väljer en annan).


humm... lite tråkig kanske (bara en bild på en tatuering jag ritade för tatueringsarbetet, väldigt suddig bild också). Letar upp en till...


Bobo som tuggar en pinne... Okej, en bild till. 


Buddyvovve, inte min, Amandas. :)

Sådär... nu räcker det med bilder ett tag. 
Men mer kommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0