Fredag

Idag var en rätt najs skoldag.
gjorde klart vår galleri-uppgift i bild och form, den blev asnajs. :D ska redovisa den nästa gång.
Sen var det lång lunch, åt min feta-sallad och chillade lite...
och sist men inte minst hade jag Engelska C.
Jag blev jätteglad. Min lärare älskade min short-story som jag skrev på Cockney. hon lovordade den väl. och den fick ett MVG! :D Då blev jag väldigt up-beat. Men hon sa dock att jag kanske borde prata lite mer, för att hon ser att jag har tillgångarna till det, men jag pratar inte så mycket ändå. Och det beror mest på att det är helt nya människor i den här gruppen. Jag har ju inga problem med att tala engelska... 

Sen cyklade jag hem igen, och åt mat, och skröt lite... :P
och så gick jag ut med min vovvsing efter att ha stretchat honom lite. 
Jag har börjat med stretch-övningar med honom, för han börjar få riktigt stela leder och ont i ryggen. Och de här övningarna får honom att må bättre. :)

Nu ska jag som sagt i tidigare inlägg bara CHILLA som fan! :D

Kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0