Hej, jag skriver i sömnen.

Ja... typ så känns det.
Helt avtrubbad liksom, som om jag sov, fast mina fingrar rör sig och jag lyckas uppfatta saker.
Är så jääävla trött.

Har varit trött mest hela dage,n kanske på grund av min lama början på dagen.
Jupp, vaknade då vid 05.45 för att hinna göra mig i ordning och gå ut med hunden samt komma till skolan i tid, 08.15.
Åkte till skolan, och kom några minuter försent, men såg 3 av mina klasskamrater sitta och vänta utanför klassrummet. 
Läraren hade inte kommit än. 
Så vi väntar och väntar, i typ 20 minuter, och han kommer fortfarande inte. 
Vi går upp till hans lärarrum och kollar, men ingen lärare,  och ingen som verkar veta någonting om hans frånvaro. 
Så vi får helt enkelt sätta oss i sofforna och vänta på att nästa lektion börjar. 
Jag gick alltså upp klockan 05.45 helt i onödan! WASTE!!!!
Men ja. hade historia, då jag hann bli så hungrig att jag nästan åt upp klassrummet, och sen fick vi äta. 
Efter det hade vi inga mer lektioner, så vi åkte in till moderna museet för att kolla på en utställning och fylla i några papper om verk från olika -ismer (uppgift i nutida konst). 
Och sen åkte jag heeeem. 
Skönt. 
resten av dagen har jag varit med mamma och hämtat lillebror från hans nya skola, handlat mat, frukt och grönsaker, ätit maaaaaat, pluggat, varit ute med hunden och kollat tv. 

och nu är jag trött. som sagt.
och hungrig. igen. 
jag tror jag äter vid fel tillfällen... men ja. 
jag vill TZOOOVA! och helst inte gå upp alls imorn, men det kommer jag inte lyckas med. Jag har för mycket samvete för att svika mina gruppmedlemmar i bild och form-arbetet som ska bli klart imorn.
Men imorn ska jag sova. som fan. 

Och nu. 
Gonatt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0