Jag har varit duktig

Idag... har jag... pluggat... MATTE!
Oh my gosh!
Och det tycker jag är duktigt... med tanke på att jag kunde ha gjort en massa andra, mycket roligare saker, men jag pluggade matte, i typ 2 timmar till och med... kanske mer?
Men grejen var att jag fattade saker, och då gick det aslätt, och assnabbt, och då är det typ roligt... på nåt sätt.
Så jag är duktig.
Tycker jag.

Nu ska jag vara duktig igen, och gå ut med min vovve som ligger och stirrar på mig. :)
Söt vovve.
Som fyller år nästa vecka. :D
Då får han en köttbulletårta... typ.

Sen ska jag kanske vara lite mer duktig och fortsätta rensa all skit i datorn...
Äh, vi får se.


Min vovve är söt.
Och rätt så gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0