Jaha... Så imorn bär det av.

Jupp...
åker imorn.
och börjar mer och mer inse att jag är rätt korkad.

Men egentligen har vi planerat allt väldigt bra...
Bara att, ja...
Jag känner inte så mycket för det nu.
Men det beror mest på att jag hatar att åka ifrån min familj...
Men jag längtar faktiskt efter första kvällen vi sätter upp tältet, fixar med sovsäckar och ligger därinne och myser... förhoppningsvis. :P vi kanske fryser istället, men ändå. haha.
Får nog ta och börja se positivt på det här istället.
Det är ju det jag gjort ända till nu.
Nu är det min mamma som försöker övertala mig att ta det lungt istället för tvärtom, som det var när jag berättade det för henne, och en lång bit inpå...
Nu är hon lugn.
Inte jag.

Min söta vovve ligger här nedanför sängen och snarkar just nu.
Min gullsnutt.
Åh vad jag kommer sakna honom.
till och med hans snarkningar...

Har fixat allt klart som inte måste göras imorn.
Packat allt, laddat upp musik, videor och bilder till min nya mp3, m.m...
Och nu måste jag fan sova.
Tänkte gå upp tidigt imorn för att hinna ta ett bad innan jag åker hem till A.
Och så måste jag väcka mamma och säga hejdå till henne också.
Och jag får inte glömma att ta med mig min tandborste, tandkräm och alla flaskor vatten... VIKTIGT.

Nej. nu går jag och lägger mig!
gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0