Lördag

Tja.
Dagen har varit väldigt produktiv och trevlig.
vaknade i min egen säng imorse, och det var såå skönt.
fick sova ett tag också... :)
kollade på en film de hade hyrt igårkväll, "You don't mess with the Zohan". Jävligt bra. Älskar Adam Sandler. Den var rolig. :D
Sen städade jag lite, och sen fick jag och mamma lite ryck, och bestämde oss för att byta sängar.
hon hade frågat tidigare om vi kunde göra det för att jag har en mycket mindre säng än henne, och hon ett mindre rum, och hon behöver inte den stora.
Så jag hade gått och tänkt på det lite och bestämt mig för att även om min säng är mycket snyggare så ville jag ha en stor säng.
Så vi bytte. och nu har jag verkligen en STOR säng här i rummet. så jävla najs. :D
dessutom fick jag en golvlampa istället för min taklampa som alltid lyser in i tv:n, och en fin liten matchande sänglampa.
det är fint härinne nu. :)
Sen kom syster hit, och vi åt god mat tillsammans hela familjen. 
Sen gick jag ut med hunden, och vi kollade på barnprogram. hihi. Pettson och Findus, så länge sen man såg det asså... 
Och så spelade vi pictionary, och sen gick syster igen. 

Nu sitter jag här vid datorn i min STORA säng, och har Stjärnor på is i bakrunden... 
Ska bli trevligt att se hur det känns att sova i min STORA säng sen... :P


Min STORA säng.

  
Stor syster och liten syster i stor säng, Stor syster skuttar, och finaste Bo.
  

Skriver mer senare. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0