Måndag

Hej utan hopp. :P
idag har jag varit i farten nästan hela dagen... och en del av kvällen.
skolan började 09.30 med bild och form, rätt seg lektion idag, men...
Sen var det seg långrast, och sen religion.
direkt efter det åkte jag hem med tunnelbanan, där min syster mötte mig vid tunnelbanestationen, och gav mig pengar, och så åkte jag tillbaka till luma igen, och det tog typ 40 minuter sammanlagt. jag är snabb jag.
Sen fick Jag, A och J skjuts av A's pappa in till Biltema i Värmdö, där vi shoppade loss... typ.
Vi köpte nästan allt vi kommer behöva på cykelresan. kan inte fatta hur snart det är...
Sen åkte jag hem med massa grejer, och umgicks lite med syster som var på besök, och fick vår idé om cyklingen lite mer ratad...
fixade presenterna jag ska ge till farfar på söndag, han ska få 2 foton jag har tagit insatta i ramar, och ett skolfoto på mig från 1an (2ans suger och vi har inte fått 3ans än...).
Sen gick jag ut med hunden, och sen chillade jag framför tv:n samtidigt som jag fixade med grejerna jag köpt idag.
och efter några timmars chill satte jag mig här i sängen och gjorde engelskaläxan till imorn... duktigt...
och nu är jag extremt jävla astrött.
soooova, sängen skriker på mig attlägga ifrån mig datorn och bara somna.
måste dock göra mig i ordning lite först...
Men ja.
Sova. Nu.
Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0