Måste sova snart...

Tja.
Idag är det onsdag. men inte länge till...
har varit i skolan med historia (tråk), Matte (fick tillbaka matteproven, och jag fick G+, en poäng ifrån VG...), projektarbete (vi har varit duktiga) och mentorstid (inte lika kul som förra gången...).

Sen åkte jag hem, åt mat, gick ut med vovve och lillasyster, och pratade med mamma om projektet...
tillslut sa hon i alla fall att hon såg att vi har tänkt igenom allting. vilket är ett stort steg.
kommer verkligen sakna henne när jag är borta... min mammsi.

resten av kvällen har jag gjort bild och formläxan till på fredag och chillat med tv-tittande.
och nu måste jag verkligen sova.
ska upp vid typ innan 6 imorn bitti... så...
jag skulle vilja cykla till skolan imorn, men det går inte... ska åka in till moderna museet efter skolan, och det blir jobbigt att behöva lämna cykeln och sen åka tillbaka till skolan för att cykla hem..

Men ja, sova. NU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0