Monday...

Hellu...
Just nu känner jag mig rätt seg... och uttråkad.
Men resten av dagen har varit najs.

Var på Eriksdals med Storasyster och lillebror under dagen, rätt trevligt faktiskt. vi badade och grejer. :P haha.
Sen åkte vi hem och åt gottig mat, och sen spelade vi lite spel och sånt.
trevligt med familjemys ibland. :)

Och nu är jag seg och uttråkad.
sitter i sängen vid datorn och har typ ingenting att göra...
Min vovve ska bo hos syster ikväll, inatt och imorgon, så jag kan sova hur länge jag vill imorgon...
och vara uppe hur länge som helst idag...
men jag kan inte komma på någonting att göra.
Så...
börjar bli lite trött.

Det känns som om jag borde plugga eller nåt... men jag pallar inte.
Så det skippar vi för nu...
tar upp det en annan dag istället.
imorgon?
hm...
kanske.

Men ja.
Har inget speciellt att skriva om nu...
Så jag säger gonatt.
kanske skriver mer senare, vem vet...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0