Onsdag

Vaknade i tid och gjorde mig i ordning sakta men säkert, gick ut med hunden, satt och nackade med mamma, och cyklade till skolan.
historia (fast mer samhällskuskap idag...),
Matte (fattade nåt för första gången på länge... vi gick igenom vad vi skulle kunna inför provet imorn), 
lång lunch,
Projektarbete (fick massa läxor på vad vi måste ta reda på, vilket vi redan visste, och blev stressade), 
och sist men inte minst Mentorstid (hade typ kul för försgta gången på vår mentorstid nånsin nästan... jag tyckte det var relativt roligt iaf. och så drack vi kaffe och åt chilichoklad :P).
Så cyklade jag hem igen, i ösregnet, och tog hela långa, branta, jobbiga backen för första gången. jag höll typ på att dö, och hyperventilerade nästan efteråt, men jag klarade det!
och så blev jag genomblöt... 
sen gick jag ut med hunden och pluggade inför matteprovet, och kollade vänner. 
och nu är det som sagt top model. 

skriver mer senare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0