Onsdag va?

Jaa... Det är det. Onsdag.
Rätt så vettig dag...
Var ute med hunden och mamma en stund, och fotade lite... (såklart)

   
Sen satte jag och mina småsyskon igång med att måla på kläder och väskor, jag målade på ett linne jag inte använder så ofta.
detta är resultatet:



Sedan har vi varit nere och hyrt film... ÅÅH, älskade M. Night Shyamalan. Min bästa. Min trogne.
Hans nya film, "The Happening", fanns nu i videobutiken.
Självklart fanns det ingen tvekan hos mig överhuvudtaget, den skulle vi ha.
Så den tog vi (hyrde alltså), och såg sen...
Genialisk. Han är... Alltid.
Kollade på ALLT extramaterial, och sen spelade jag och lillebror lite Wii Sports.

Nu sitter jag och kollar lite grejer på datorn, men ska gå oxh lägga mig SNART.
måste ju se till att vakna imorgon, vilket jag inte gjorde i tid imorse, fy skäms på mig!
inte så konstigt med tanke på att jag satt uppe till 03.30 igårnatt...
 Busunge jag.
Men inatt blir det tidigare.
Är rätt trött faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0