Söndag

Tzenare.
Idag har jag....
öhm...
gjort mest ingenting.
och det har varit sköööönt.
Vaknade en timme försent som visade sig vara precis i tid eftersom man skullwe ställa tillbaka klockan en timme idag. haha. :P
åt frukost, klädde på mig och gick ut med hunden och syskonen. :)
Sedan spenderade jag min dag genom att spela wii, äta glass och kolla på "Sex and the City"-filmen.
den var rätt najs.
Efter det kollade jag på Gossip girl, och sedan det inspelade förra avsnittet av OTH, det inspelande förra avsnittet av GG, och det nya inspelade avsnittet av OTH. :P
och nu sitter jag här... chattar lite, men är rätt trött.
så jag ska väl sova snart antar jag...

Men jag skriver mer imorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0