Sunday

Tjenare!
Idag sov jag lääänge... så skönt.
första gången på riktigt lång tid som jag verkligen sov ut.
Vaknade klockan 12.30 typ... höhö. najs.
så det var min morgon. :P
Åt frukost och chillade framför idol ett tag, och gick ut med hunden i ruskväder.
sen satte jag mig med projektarbetet och kollade upp vart det fanns bensinstationer på vägen... hittade massor.
Skrev 3 loggboksinlägg, eller vad man nu ska kalla det.
Vi skulle egentligen åkt och handlat allt vi behövde för resan idag, men vi struntade i det, ska nog göra det imorn istället... förhoppningsvis. om allt går vägen...

Det känns bra. Har fått reda på att jag kommer kunna köpa systemkameran jag vill ha nu, för pappa har ju som sagt redan skickat 500 dollar, vilka i nuläget är värda exakt 3571,50:-, och min farfar ska komma hit den 12 oktober, och kommer då ge mig 2000:-, så då har jag de pengar jag ehöver för kamera, plus lite till.
 av familjen ska jag önska mig en ny mp3-spelare.
en fulländad födelsedag, foto och musik på en och samma gång... oh my vad jag kommer vara lycklig.
kommer sitta där med all min underbara och älskade musik i öronen samtidigt som jag går runt och fotar allt som går att fota. alltså allt i princip...
det låter jävligt materialistiskt kommer jag på... men ändå. musik kan jag inte leva utan och fota är ett stort intresse som kan bli ett framtida yrke om jag vågar satsa på det...
så det är rätt väldigt MAJOR! :D

Jaha, annars då?
Har en läxa i bild och form, "Chatt och Blogg". vad ska man göra då? illustrera ett blogginlägg? :P njae, lite knepigt, men kanske ändå inte... äh. vet inte.

Stressad är jag som vanligt, har massor av grejer att göra innan vi ska åka, och massor av grejer förutom resan som vi måste göra innan och i princip under resan... vilket vi inte kan. men ja...

Äh, nu går jag väl och lägger mig snart, även om jag inte är trött än...
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0