The Happening



Även om skådespelerierna och sånt har varit betydligt bättre i många av hans tidigare filmer kan jag inte undgå att slås av hans genalitet i även den här filmen.
Jag sitter alltid och tänker att om jag skulle göra en film eller skriva en bok så var det tvunget att vara nyskapande på något sätt, en ny idé, fictionell, som ingen annan skrivit eller gjort någonting om innan.
Så sitter jag och tänker, men lyckas aldrig riktigt komma på någonting HELT nyskapande.
Den här killen lyckas alltid.
Galet.

Asså... Jag ÄLSKAR hans filmer, för man sitter på helspänn typ hela tiden, och han kommer alltid med något nytt.
Som det brukar vara vet jag redan om sjävla grejen med filmen långt innan man ska få reda på det egentligen, och långt innan alla andra fattat det, men det kanske mest beror på att jag lärt mig att tänka som honom.

Men i alla fall... tänker inte avslöja vad filmen handlar om, för er som inte redan sett den.
Tänker bara säga att den är grymt bra.
Sjävla idén i alla fall.
Sedan fanns det vissa grejer gällande utförandet som jag vet att just M. Night Shyamalan kunde gjort bättre, men det gör egentligen inte å jättemycket, eftersom filmen hade ett sånt djup samtidigt som den var blodig och rå.

Nej... Nu babblar jag som en galning.
Är så inne i sånt här bara...

Längtar till nästa film! <3


grym snubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0