This is gonna be the best birthday EVER!

Åh. Att fylla 18.
På tisdag.
Det kommer bli (och är redan) den bästa födelsedagen någonsin. då inräknat allt som kommit innan och som kommer efter, men som är en del av födelsedagsfirandet. :)
Idag köpte jag ju min kamera, vilket var en present, på tisdag är min riktiga födelsedag, och då ska jag och syrran gå ut på krogen och ha trevligt, på fredag ska vi fira mig med familjen, och då kommer jag få fina presenter från mina syskon och mamma och styvpappa, och sen tar mitt födelsedagsfirande en paus (medan jag är ute och cyklar, vilket jag också längtar till), och sen den 7 november tas det upp igen genom att jag får min tatuering! :D
Så det är nästan en hel månad födelsedag, om man räknar dåligt. :P haha.
Men iaf. bästa nånsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0