Tisdag.

Mm... tråkig rubrik, men ja.
Idag har jag... varit i skolan. hela dagen, och sen varit hemma. spännande va?
Arb. & säk. imorse, sedan öppen tid, som faktiskt var rätt bra idag (innan de började sjunga om att de praisade lord jesus igen, då stack vi).
Sen engelska, gjorde inte mycket vettigt, och sist foto. Redigerade våra pressfoton. mitt blev nog rätt bra ändå. :)
sen fick jag äntligen åka hem. (på cykel)
åt lite sporadiskt tillverkad mat, och gick ut med hunden, och fotade.
sen dess har jag typ chillat framför tv:n. Vänner, Ugly Betty, Desperate Housewives och lite Christine...
och nu sitter jag här... rätt trött tror jag.
sova snart?
jag antar det.

skriver mer imorn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0