Torsdag



Torsdag ja.
humm.
Det är så irriterande med lovdagar då man har massor att göra egentligen, men inte gör ett enda vettigt skit.
Jag går runt här hemma och spelar lite Wii, ritar lite, kollar lite på tv, och sitter vid datorn.
Tänker inte alls på att jag borde göra andra saker när jag väl gör det, men såhär i efterhand, när man sitter vid datorn igen, på samma gamla plats i sängen på kvällen, så tänker man tillbaka: "vad har jag egentligen gjort idag?" Och det är nästan så att jag inte kan komma på ett svar.
Så småningom kommer jag på det, men ändå...
Varför gjorde jag inget annat?
Pluggade lite för en gångs skull? Jag behöver det nu. Jag kan göra det nu.
Men jag gör det inte.
Jag kunde i alla fall göra någonting roligare än det jag gör... Kanske.
Äsch... Jag vet inte.

Snart är det skola igen...
Både bra och dåligt.
Kommer kännas extremt konstigt nu efter resan...
Vi har snackat så mycket om det i skolan innan, förberett, berättat för alla om det, och nu är det liksom gjort.
Finito. Klart.
Konstigt.

Jaa...
Jag vill hitta på något.
Men jag vet inte riktigt vad.
Något, bara.
Något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0