Torsdag...

Haha, när jag skulle skriva rubriken kunde jag inte komma på vilket dagnamn det skulle stå... jag bara: "Tisdag, nej, Onsdag, nej, Torsdag". Den här veckan har faktiskt gått snabbt. men ändå inte.
Imorse vaknade jag lite senare än jag brukar på torsdagar, med mening. skippade matten... orkade verkligen inte den idag.
Åkte till skolan lagom för historialektionen, då vi började kolla på Marie Antoinette, som jag redan sett...
Inte världens bästa film precis. Men ja...
Sen åkte vi in till en utställning vi skulle se i Nutida konst. rätt intressant på vissa ställen, andra inte...
och så åkte vi till skolan igen... jag med dyngsura fötter... :/
åt mat, höll nästan på att dö av hunger på vägen tillbaka, och sen var det sista lektionen, svenska...
övade lite inför nationella... gick inte så värst bra för mig, men jag var trött...

Och sedan åkte vi som sagt och handlade.
blev billigare än jag trott...
åkte hem, åt mat, slapp gå ut med hunden (mamma gjorde det), skönt idag. 
Och sen åkte jag till willys än en gång, köpte lite mer mat till resan, och så handlade vi gottiga saker för morgondagens firande av min 18-årsdag. :D moooms... cant wait. 

Och nu sitter jag här... har nyss gjort klart läxan i bild och form, "broccoli". jupp. vår läxa var broccoli... 
ritade lite flummiga broccoligrejer och överanvände ordet broccoli, och för att förvirra lite skrev jag även ordet "tvättsvamp" på ett ställe i bilden... av nån anledning. haha. 
varför just tvättsvamp har jag ingen aning om... 

trött. 
sova. 
nattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0