Trött. Som. Fan.

Blööö...
orkar egentligen inte riktigt skriva nu, men gör det ändå...

Idag har väl varit helt okej.
vaknade astidigt, gjorde mig i ordning, gick ut med hunden och cyklade till skolan.
hade matteprov. kändes som det gick bra, det kändes lätt... men sen behöver det ju inte betyda att jag hade rätt på alla frågor... :P får väl se sen...
sen var det historia. jobbigt.
Nutida konst, helt okej, men jobbigt. hungrig.

Och sen gick vi upp och åt lunch, och åkte sedan in till stan för att kolla in ett galleri, samt kolla bibliotek oc köpa kartor för vår resa, vilket vi gjorde. 
när jag kom hem sen satt jag och fyllde i vår resväg överallt där de vägarna fanns i kartorna, och åt lite, sen gick jag, vovve och lillasyster till djursjukhuset och köpte öronres till min bovovve, och hem igen. 

kollade vänner, simpsons, family guy och heroes, sen tog jag en dusch, och nu har jag skapat en till blogg, men jag kommer inte riktigt säga vilken den är än. kanske nån annan dag... 
vissa kanske redan förstått. 

nu måste jag sova, har suttit och gjort en bild och formläxa till imorn, och det skulle suga om samma sak hände som förra gången. så sova. 

gonatt!  <3
får se om jag hinner skriva nåt imorn, ska med vovve hem till A och ha chillkväll, och på lördag ska vi tälta, och söndag ska vi och shoppa allt vi behöver inför resan.

ciaao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0