Tuesday



Dagen har varit... En dag. På ett lov. De liknar ofta varandra när man inte har någonting att göra.
Fick sova imorse i alla fall, för Bobo min sov hos Syster min.
Skönt med sova.

Imorgon får jag inte sova.

Kanske åker in till stan för att träffa syster sedan (igen) av ren rastlöshet...
Hon ska typ shoppa lite grejer, och jag kände för att komma ut lite. Kanske.

Måste egentligen plugga... Fortfarande.
Men jag orkar inte.
Fortfarande...
 
Ja ja...
Det börjar bli sent.
Har suttit här i sängen och fotat mig själv (därav bilden, som jag tyckte blev rätt najs...) ett tag, och sen fixat till dem lite på datorn samt laddat upp dem på diverse ställen.
Tänkte spara några till senare i veckan att lägga upp här om det blir fototorka. Haha.
Har ju mitt lilla experiment som jag håller på med. :P

Nu borde jag väl sova snart... Okej...
Snart.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0