"Why?!" "You know why."



Haha.
Såg nyss filmen "What happens in Vegas". Asnajs ju!
Haha, bästa romantiska komedin jag sett på länge... kan dock inte komma på nån annan jag sett på länge iofs, men ändå. Den var bra. :D rolig.
I liked it.
Särskilt grejen med att en tjej går och slår en kille på pungen, och när han frågar "why?" Svarar hon "You know why." och pekar på honom argt, och sen går hon därifrån. :P haha.
Och Ashton är ju lite av min favviskille, så ja...  :)

Innan filmen kollade jag på idol. såg inte hur det slutade alltihop, men jag såg i alla fall när Anna sjöng. Asså, jag blir typ helt stum varje gång hon öppnar munnen. Man ska inte kunna sjunga sådär mörkt och så vackert när man är 16 (eller 17) år! galet! hoppas hon vinner hela skiten. :D

Och nu ska jag nog sova. blev sjukt trött.
Men åh... satt nyss och kollade på Systemkameran jag vill ha (Canon EOS 400D) på blocket, och hittade sjukt bra erbjudanden, som är perfekta för mig. hoppas hoppas hoppas verkligen att jag lyckas haffa den jag vill ha! med massa extra minneskort och extra batteri. :) Har skickat ett mal nyss och nu gäller det bara att få svar... leeskigt.

Men ja. trött.
Imorn får jag sova ut, asskönt verkligen. behöver det just nu.
Så jävla hektiskt i skolan och allt, så man hinner typ knappt tänka.
Men sova ska jag hinna med nu i helgen. Faktiskt.

Så, gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0