Cyklade 5 mil

Hej hopp!
vet ni vad?
idag har jag cyklat 5 mil på min träningscykel.
det tog dryga 4 timmar med pauser inräknade.
jag gjorde det för att testa om vi kommer orka cykla så mycket per dag när vi åker på vår resa... och det kommer vi.
vissa dagar kommer vi orka mer, vissa mindre, och dagarna är ju längre än 4 timmar, så... :P
även om det var sjukt hemsk och extremt jobbigt blev jag så sjukt triggad att klara mitt mål, så det gick snabbt.
och när vi väl cyklar kommer vi ha ett ännu större mål, så då kommer vi bli så triggade att det väger över den hemska smärtan, förhoppningsvis.

resten av dagen idag ska jag BARA chilla...
kanske cyklar ner och köper socker och så sen dock, vill baka kladdkaka. MOOOMS!

chill på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0