Dag.

Tja...
min dag har varit... öhm. jobbig men ändå inte alls.
har behövt gå ut med hunden ett flertal gånger under dagen, närmare bestämt 5. tror jag.
annars har jag slöat framför tv och dator.
haha, har typ spenderat dagen med att lite då och då svara på frågor i vänner-triviat som finns på facebook... jag har närmare 10 000 poäng nu tror jag. det är helt sjukt, vissa frågor är heelt knäppa, som exakt vilken färg någon hade på en klänning eller en skjorta i ett visst avsnitt. och jag kan det... sjukt att man lägger märke till sånt utan att veta om det....
sen kom syster hit också, vi har suttit och pratat allihopa och så...
imorn måste jag verkligen sätta igång med mina läxor.
jag har inte riktigt kommit in i skolvanorna än, men det måste jag göra så snabbt som möjligt, eftersom tempot bara ökar... usch. jag orkar inte, men jag ska.
och så måste jag typ hitta jobb också... är så pank som man kan bli.

jaja... kanske ska lägga mig och läsa i Siddharta (boken jag läser i svenskan) innan jag sover. vore smart.
men först måste jag rensa min vovve öron. låter väl kul? :P äh. man vänjer sig...

men, gonatt! sleep tight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0