Dagen...

Tja.
Vi åkte till farsta idag i alla fall. storstrumpa följde med.
köpte en sport-bh.
 känns bra att fixa grejer till resan... har nu fixat sport-bh:n (som sagt) och underställ. av de grejrena jag ska ha på mig under resan alltså... resten har jag väl här hemma nånstans.
snart måste vi göra upp en budget.

Snackade med syster om födelsedag och så...
Vi bestämde att vi nog ska gå ut tillsammans på min födelsedag, efter vi har firat mig med familjen.
haha, jobbigt läge att fylla 18 på en tisdag... men ja.
att vara lite seg i skolan en dag är nog inte det hemskaste nånsin. :P det är sånt man får ta. haha.

Imorn ska jag INTE cykla till skolan... konstigt det känns.
men jag kan liksom inte göra det imorn, eftersom jag ska träffa syrran och åka in till tatueringsstudion. så...
så jag måste kolla upp när jag ska åka imorn bitti.

och sen ska jag väl sova... snart. typ.
gonattkram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0