En onsdag...

Tja.
idag har jag varit trött som in i helvete, hela dagen igenom. även om jag hade sovmorgon (ja, nästan sovmorgon i alla fall...)
hade historia A, matte B, projektarbete, och det jag fortfarande tänker kalla mentorstid (även om de vill att det ska heta kontaktlärartid, eller livskunskap eller vad fan det nu är...)
mmm... ja... 
historia kommer bli jobbigt... antagligen. jag gillar inte historia, men det kanske kan ändras nu... vi får väl se. 
matte kommer funka, tror jag... vi lyckades lösa uppgifter idag, och det var ett stort lyft sen innan... och vi har en lärare som är där på lektionerna. yaay. :P
och ja, projektarbetet kommer ju självklart bli det mest spännande på hela året... :)

jag är trött... och jag kan inte komma på vad jag ska skriva. så jag kollar på sex and the city istället... med små boktäver och utan citattecken, för att jag inte orkar trycka på flera tangenter samtidigt... 

gonatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0