Fredag, en helg är slut och en börjar.

Ja, det blir ju nästan så för mig, eftersom jag varit ledig sen i onsdags eftermiddag, så onsdagen blev som fredag, och torsdagen som lördag, och idag som söndag, men imorn är det lördag på riktigt. och när det är lördag på riktigt får jag sova ut också. om jag nu kan det.
Min dag har varit blandad.
Har mått relativt bra under dagens gång, fast ändå inte alls... har varit konstant trött, fått blixtont i hälen en kort stund, och nu sitter jag här i sängen men huvudvärk och illamående, och jag vet inte varför riktigt...
det känns typ som om jag har hjärnskakning, men det kan jag inte ha...
Annars har det varit bra.
Åkte till Farsta med mamma på morgonen, köpte vitt bets som jag ska fixa min byrå med imorn antagligen, och lite annat stuff.
sen bar det av till willys, där vi shoppade lite mat och godis.
Åkte hem igen, och åt lite mat och godis, sant funderade ut vad vi skulle göra med en massa klister-tejp som vi hade köpt... och så kom mamma på det, och jag utförde det:

  
(jag klippte ut och klistrade på den stenmönstrade tejpen i ett sicksack-mönster över hela kaklet som var helt vitt innan)
och vi älskar det. :) det gav köket ett lyft, som mamma sa. :P

sen ut med hunden, kolla sing-a-long med mamma och syskon, och sen ondskan med styvpappa och lite lillasyster. har redan sett den filmen några gånger, men den är jävligt bra.
rätt nyligen börjde jag må dåligt... och mår dåligt fortfarande. usch.
kanske borde sova, men det känns som om det kommer bli värre om jag lägger mig ner.
nu kanske är en bra tid att läsa lite i boken...
ja, det ska jag nog göra. läste inte så mycket igår.

sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0