Goshes vad trött man blev nudå...

Fy vad trött jag blev helt plötsligt.
Jag har msn:at med A om massa skit  som jag inte tar upp här... men iaf.
jag blir djup och jobbig, och bara tänker en massa, mwn nu orkade jag inte det mer, så jag slutade.
och då blev jag trött.
kissen ligger här i sängen vid mina fötter och sover sött, det gör mig ännu tröttare.
och så ska jag ju faktiskt ut med hunden imorn bitti... inte såå tidigt, men ändå. måste upp vid typ 9.

länge sen jag gick och la mig såhär "sent". det är inte sent för mig egentligen, typ då jag brukade gå och lägga mig på vardagar när det var skola nästa dag. men jag har fått nya vanor. vilket är bra. men det blir lite jobbigt då man faktiskt kan vara vaken längre... för då kan man inte det. :P haha.

 nej men... jag ska sova nu.
 så gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0