Hairspray

Jag har haft en relativt lugn lördagskväll... och den kommer nog bli lugnare ändå med tanke på att jag är sjuk och måste ut med hunden imorn, så att sova är nog de smartaste idén just nu...
Men iaf.
Är hemma själv med min lillebror, mamma jobbar och resterande familj är i örebro.
Så vi hyrde filmen "Hairspray" och har kollat på den med massa chips, dipp och läsk. och så dansade vi lite. :)
hihi. det är roligt att bara ställa sig och dansa på vardagsrumsgolvet ibland. :D

filmen var bra tycker jag.
Jag gillar musikaler, och den var så livfull och glad, och så hade den ju ett budskap också, så jag tyckte om den. den gjorde mig glad och sprallig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0