Hemska drömmar... galnaste nånsin.

Asså...
i natt var den hemskaste natten på länge.
Jag bara drömde mardröm efter mardröm, och det var så hemskt.
det började med att ´jag drömde att jag låg i sängen, precis så jag låg när jag somnade, och så fylldes mitt rum med massor av små och stora spindlar (mest små och äckliga) och de började krypa på mig, medan jag låg i sängen, och de slutade inte. det enda jag kunde göra var att täcka alla delar av kroppen med mitt täcke för att inte känna hur de kröp...
så lyckades jag vakna mitt i den drömmen, och när jag vaknade låg jag under täcket, som jag gjort i drömmen, och då var det asläskigt, för det var varmt och jag ville ta av mig täcket, men jag visste inte om det skulle finnas spindlar därutanför eller inte... men sakta lyfte kag på täcket och märkte att rummet var fritt från spindlar. men när jag skulle somna om igen var jag asparanoid och täckte över mina öron för att det inte skulle krypa in en spindel där.
så fortsatte jag sova, och drömma...
och den andra sjuka drömmen som jag kommer ihåg var att jag var hemma hos A, fast hon bodde i ett högt hus med massor av våningar, så var hon högst upp, och jag gick längst ner för att gå på toa.
medan jag sitter därinne hör jag ljud från ovanvåningen, och tror först att det är A, men sen svarar hon inte när jag ropar.
istället kommer min syster och öppnar dörren till toaletten, och på något sätt får jag reda på att min lillasyster har först dödat A, sedan frusit ner henne, för att sedan tina upp henne i micron, och så frågar jag henne "men var är hon nu?" och då tar hon fram ett paket hamburgare... min lillasyster hade alltså gjort min vän till hamburgare...
sen vaknade jag.
usch... så hemskt.
fattar inte hur min hjärna sätter ihop såna saker... verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0