I'm going crazy!

GAAAH!
Vad jag vill ha en systemkamera...
måste, måste, måste ha!!!
min papa har skickat 500 dollar (som måste hämtas upp hos nån  gubbe som han skickade dem med), som i svenska pengar just nu blir runt 3400 kronor...
jag letar som en galning efter kameror, mest Canon EOS 400D, eftersom det är en bra men just nu relativt billig modell... även om den inte alls är billig om du frågar mig.
och den finns typ bara begagnad nu, eftersom det är en utgången modell.
Så jag letar på blocket...
hittasde världens bästa erbjudande, men idag var det redan borta... inte så konstigt, men...
och nu har jag hittat 2 till rimliga... skickat mail om intresse, men jag har ju liksom fortfarande inte pengarna till den...
Kan ju få upp till typ 1500 av familjen i födelsedagspresent, och då kan jag ju köpa en som kostar runt 5000 med de pengarna jag har... men när?

Ja... som sagt... jag blir galen.
Vill bara ha min jävla kamera.
och om de här kamerorna också säljs innan jag fått pengar är det rätt kört...
för alla andra kostar typ mer än så.
Har tänkt buda på en på tradera också, men vet inte om jag vågar... då binder man liksom upp sig till att köpa om man "vinner", och jag vet ju som sagt inte NÄR jag har mina pengar...

BLÄ!
jobbigt.
Kan jag sluta tänka på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0