I'm so changed it's insane...

Om det hade varit en lördag för några månader sen skulle jag kunnat ligga och sova fortfarande...
 men numera kan jag typ inte sova länge.
det är ju bra att jag vaknar tidigt, men det känns lite sorgligt ändå.
det är ju såå skönt att bara ligga och sova hela morgonen.
men imorse vaknade jag 9, även om jag hade kunnat sova hur länge jag ville.
iofs kanske det berodde på att jag är sjuk och skit, då blir det inte så trvligt att ligga kvar i sängen så länge, för man har hunnit bli så täppt under natten...
aja... haha.
just nu ligger jag och kollar på So You Think You Can Dance.
Har hunnit plugga lite (eller rätt mycket om man jämför med annars) imorse.
Senare kanse jag ska med lillasyster och shoppa henne lite grejer, kanske jag får nåt också? tveksamt... men ja. :P
och så kanske jag betsar min byrå sen också...

nu börjar det igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0