Jag vill bli trött nu.

Sitter här i sängen, vid min dator och har typ gått igenom samma sidor flera gånger för att kolla och se om något har uppdaterats igen. :P
och nu känner jag att det smartaste vore att bli trött, somna tidigt och göra annat imorn istället för att wasta tid nu genom att göra i princip ingenting. haha.
men grejen är ju den att jag inte riktigt är trött än...

Förhoppningsvis rycker tröttheten in snart, så jag kan få sova... och imorn kan jag...
jag vet inte riktigt.
men nåt mer givande än det jag gör nu iaf. :P

Jaa... öhuum...

ska resa mig från sängen nu ett tag, göra mig i ordning... och typ, checka tv:n om jag inte lyckas med mitt sömnförsök. höhö.

<3 gonatt... typ.

(fan vad tidigt det är ändå!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0