LÄÄÄÄNGTAAAAR!!!!

Tja.
Idag har jag cyklat till skolan... CYKLAT! Till SKOLAN! :O oh my...
fast det var inte så jobbigt, och tog typ mindre än 20 minuter. :P det var jobbigare att behöva cykla hem sen igen...

dagen har varit okej.
historia, matte och projektarbete.
ååååh, så roligt med vårt projekt! älskar det.
har börjat skriva i loggboken nu, och det är asbra, för annars brukar jag inte vara så duktig på det...

Längtar till oktober. som fan!
den 14de fyller jag år, och då får jag (förhoppningsvis, om allt går som det ska) min systemkamera, och dessutom ska jag ju få en tatuering av syrran också! :D :D :D Och jag har ju redan bestämt hur den ska se ut, så nu vill jag bara ha den permanent i huden. går och fyller i min bläckskiss på underarmen hela tiden... :P
snart är det... mindre än en månad, sen är jag arton, och lite mer än en månad, sen åker vi!
Åh, åh, åh.... längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0